JOM TUKAR-TUKAR LINK

Saturday, June 5, 2010

Baby perempuan jadi Iron Baby

Baby perempuan jadi Iron Baby
MONTREAL, Kanada – Satu klip video yang memaparkan seorang bayi perempuan muncul seperti watak adiwira Iron Man menjadi sensasi di Internet, lapor sebuah akhbar semalam.

Bapa bayi itu menghantar klip tersebut di laman perkongsian video terkenal, YouTube dan ia telah ditonton sebanyak 2.6 juta kali.
Klip video berjudul Iron Baby itu menunjukkan Margaret bertukar daripada seorang bayi biasa kepada hero yang lengkap berpakaian besi.
Ia dihasilkan oleh bapanya, Patrick Boivin yang merupakan seorang pembikin filem dan bekas pencipta buku komik dari Montreal, Kanada.
Seorang artis grafik tiga dimensi, Jocelyn Strob Simard pula bertanggungjawab menghasilkan kesan khas untuk klip video itu termasuklah kostum Iron Man.
Ia memakan masa selama dua bulan untuk disiapkan.
Jalan ceritanya bermula dengan Margaret yang memakai ‘lampu bulat’ di dadanya, sebelum dipakaikan kostum Iron Man. Hero kecil itu kemudiannya terbang untuk menumpaskan sekumpulan arnab mainan yang bersenjatakan senapang.
Dia memusnahkan musuhnya itu menggunakan pancaran laser yang keluar dari tapak tangannya.
Kejayaan video itu mula dirasai apabila Boivin menyatakan dia sudah menerima tawaran daripada penerbit-penerbit filem Hollywood. – Kosmo
Jom kita layan. best ke x?

IRON BABY from Patrick Boivin on Vimeo.

hohoho.. best gila.. comel kan.. ahhaha.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails